آخرین اخبار
کد مطلب: 146988
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري ؛
ادامه بارش‌ها تا فردا در چهارمحال و بختياري/ کاهش دما براي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه
تاریخ انتشار : 1401/08/21
نمایش : 352
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: از فردا به تدريج اين سامانه از استان خارج خواهد شد، اما انتظار داريم براي نيمه شرقي از امروز بعدازظهر فعاليت سامانه کم‌تر شود و در اين قسمت براي فردا بارشي پيش‌بيني نمي‌شود.
به گزارش سلام لردگان؛ مهران چراغ‌پور مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در اکثر شهرستان‌هاي استان گزارش بارش داريم.
 
وي تصريح کرد: بيشترين بارش‌ها مربوط به ايستگاه چلگرد در شهرستان کوهرنگ 40 ميلي‌متر است و در اين مدت براي شهرکرد 2/5 ميلي‌متر، بروجن سه ميلي‌متر، لردگان 17/5 ميلي‌متر، اردل 15/5 ميليمتر، فارسان 5/4 ميلي‌متر، سامان 1/5 ميلي‌متر، بن 6/5 ميلي‌متر، شلمزار 5/3 ميلي‌متر، سورشجان 2/7 ميلي‌متر، فرخشهر دو ميلي‌متر، مالخليفه 19 ميلي‌متر، بلداجي 10 ميلي‌متر، ليرابي و شهرستان بروجن 22 ميلي‌متر بارندگي گزارش شده است.
 
چراغ‌پور ادامه داد: اين سامانه امروز هم در استان فعال است و به تناوب شاهد بروز رگبار باران و در برخي ساعات همراه با رعد و برق خواهد بود.
 
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري يادآور شد: از فردا به تدريج اين سامانه از استان خارج خواهد شد، اما انتظار داريم براي نيمه شرقي از امروز بعدازظهر فعاليت سامانه کم‌تر شود و در اين قسمت براي فردا بارشي پيش‌بيني نمي‌شود.
 
وي اضافه کرد: براي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه کاهش دما پيش‌بيني مي‌شود اما بارندگي نداريم، مه ‌صبحگاهي براي برخي نقاط استان در اين روزها دور از انتظار نيست و در روزهاي پاياني هفته سامانه بارشي جديدي استان را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد.
 
چراغ‌پور بيان داشت: امروز صبح چلگرد با کمينه دماي چهار درجه سانتي‌گراد سردترين ايستگاه استان بود و طي 24 ساعت گذشته مالخليفه با بيشينه دماي 16 درجه سانتي‌گراد به‌عنوان گرم‌ترين ايستگاه به ثبت رسيد.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس